quarta-feira, 15 de fevereiro de 2017

Marcial Suárez 2

- Entón, déronche permiso?
- A min non me deron nada.
- Como que non che deron nada? - asustouse o vello.
- Nada. Víñenme eu, porque quixen. Alí non se para cos tiros. E eu dixen: Sálvese quien pueda!
- Pero, non che deron un papel?
 - Nin mo deron, ni llo pedín. Eu, ó fin, non sei ler.
O Terriña era un desertor, e ós desertores fusílanos. O tío Xoán apretou o paso. En canto chegou á casa, non fixo máis que pousar o feixe na lareira, agarrou ó rapaz por un brazo, e botou a andar co el para rúa.
- Pero, onde levas ó rapaz? - preguntoulle a muller.
- Unda o Capitán. Teño que levalo. É un desertor.

"O Acomodador e Outras Narracións", Marcial Suárez

(Marcial Suárez nasceu no dia 15 de Fevereiro de 1918. Morreu em 1996.)

Sem comentários:

Enviar um comentário